• Дорожная сумка и защитный чехол для iPad mini - 5 цветов 1
  • Дорожная сумка и защитный чехол для iPad mini - 5 цветов 2
  • Дорожная сумка и защитный чехол для iPad mini - 5 цветов 3
  • Дорожная сумка и защитный чехол для iPad mini - 5 цветов 4
  • Дорожная сумка и защитный чехол для iPad mini - 5 цветов 5
  • Дорожная сумка и защитный чехол для iPad mini - 5 цветов 6
  • Дорожная сумка и защитный чехол для iPad mini - 5 цветов 7
-37%

Дорожная сумка и защитный чехол для iPad mini - 5 цветов

Счастливые часы Гарантированная цена в акции до или до окончания продажи продукта!
Гарантия 24 месяцев Возврат денег до 30 дней Доставка бесплатная

Доступность: Есть в наличии

Доставка через 10-40 дней, максимально 60 дней

Гарантія повернення грошей
Если не отправлено в течение 30 дней
Если доставка занимает более 90 дней

Код продукта: 13031

Цена:
1 384 грн.
ЦЕНА СО СКИДКОЙ:
874 грн.
Černá

Описание товара

Подробности

Не носите свой iPad в сумочке или рюкзаке! Получите практичную дорожную сумку и защитный чехол для iPad mini в черном, коричневом, красном, розовом или белом цвете.

Характеристики:

  • Материал: PU кожа
  • Вес: 300 г
  • Материал: PU кожа
  • Размеры: 20 x 14 x 2 см

Отзывы

Мы еще не получили достаточное количество обзоров продуктов. Оставьте, пожалуйста, свой отзыв о данном продукте

Напишите ваш собственный отзыв

Вы оцениваете товар: Дорожная сумка и защитный чехол для iPad mini - 5 цветов

Обсуждение продукта

Обсуждение продукта

Нет комментариев к этому товару, поставьте обзор первым!

Отправьте нам свой вопрос или комментарий к продукту:




Продавец

Продавец

Hangzhou Hisir Network & Technology Co., Ltd.

Условия продажи

Условия продажи


    1. ВСТУПНІ ПОЛОЖЕННЯ
  • 1.1 Терміни
    • - адреса для повернення товару - місце для відправлення товару у разі розірвання договору відповідно до умов ведення бізнесу, зазначених у віртуальному просторі продавця;
    • - електронна адреса Покупця - адреса електронної пошти покупця, зазначена у його обліковому записі користувача віртуальної платформи www.ShipGRATIS.com.ua або в замовленні;
    • - електронна адреса Продавця - віртуальний простір продавця для обробки електронної пошти через службу підтримки;
    • - електронна адреса для скарг та пропозицій - no-reply@shipgratis.com.ua;
    • - умови бізнесу або продажу - це загальні умови ведення бізнесу, видані та затверджені продавцем;
    • - GDPR - Регламент 2016/679 Європейського парламенту та Ради про захист фізичних осіб щодо обробки персональних даних та про вільний рух таких даних та скасування Директиви 95/46/ЄС (Загальний регламент про захист персональних даних);
    • - helpdesk - місце для електронного зв’язку між продавцем та покупцем, що надається віртуальною платформою www.ShipGRATIS.com.ua на закладі умов продавця, адреса no-reply@shipgratis.com.ua;
    • - договір купівлі-продажу - договір купівлі-продажу, укладений між продавцем та покупцем на основі цих умов та інших документів, або інших документів, які будуть узгоджені між ними;
    • - покупець - фізична особа, яка укладає договір купівлі-продажу з продавцем;
    • - місце для здійснення прав, що виникають із-за дефектних продуктів та повернення товару - це місце - адреса, визначена транспортною службою BohemiaPost.com, яка виконує послугу скарги та помічника повернення продавця. Адреса Логістіцки Губ, ТОВ ZIRAFO, Ржепна 23, Плзень, 321 00;
    • - Цивільний кодекс - Закон № 89/2012 Зб. із змінами;
    • - замовлення - заповнений формуляр замовлення, який містить всю інформацію та параметри, позначені як обов'язкові;
    • - продавець - Hisir store, Sheng'ao Lingyu, No. 83, Jinbao Street, Jianggan District Room 703, , 001, Hangzhou, Zhejiang, CN;
    • - рахунок, призначений продавцем - банківський рахунок, який вказаний у віртуальному просторі продавця як рахунок, призначений для оплати;
    • - віртуальний простір продавця - простір, який доступний продавцю на віртуальній платформі www.ShipGRATIS.com.ua на основі умов продавця.
  • 1.2 Умови ведення бізнесу не поширюються на випадки, коли особа, яка має намір придбати товар у продавця, є юридичною особою або особою, яка діє при замовленні товарів у процесі своєї діяльності або в ході самостійної професії.
  • 1.3 Положення, що відхиляються від умов ведення бізнесу, можуть бути узгоджені в договорі купівлі-продажу. Відхилення положень у договорі про закупівлю мають перевагу над положеннями та умовами ведення бізнесу.
  • 1.4 Положення умов господарювання являються невід’ємною частиною договору купівлі-продажу. Умови бізнесу виготовлені українською мовою. Договір купівлі-продажу укладається українською мовою.
  • 1.5 Формулювання умов може бути змінено або доповнено продавцем. Це положення не впливає на права та обов'язки, що виникають у період дії попередньої редакції умов.

    2. ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ
  • 2.1 Вся презентація товарів, розміщених у віртуальному просторі продавця, має інформаційний характер, і продавець не зобов’язаний укладати договір купівлі щодо цих товарів. Положення пункту 2 статті 1732 Цивільного кодексу у цьому випадку не застосовуються.
  • 2.2 Віртуальний простір продавця містить інформацію про товари, включаючи ціни окремих товарів. Ціни на товари залишаються дійсними до тих пір, поки вони відображаються у віртуальному просторі продавця. Це положення не обмежує можливість продавця укладати угоду про купівлю за індивідуально узгодженими умовами.
  • 2.3 Для замовлення товару покупець заповнює форму замовлення у віртуальному просторі продавця. Форма замовлення містить, зокрема, інформацію про:
    • - замовлений товар (замовлений товар покупець "додає" до електронного кошику, який є частиною віртуального простору продавця);
    • - спосіб оплати покупної ціни товару;
    • - обраний спосіб доставки замовленого товару.
  • 2.4 Продавець залишає за собою право вимагати та надавати Продавцю у формі замовлення додаткову інформацію, необхідну для виконання зобов’язань, що випливають із чинного законодавства та укладених договірних відносин.
  • 2.5 Перш ніж надсилати замовлення продавцю, покупцеві дозволяється перевірити та змінити дані, які покупець вніс у замовлення, включаючи можливість виявляти та виправляти помилки, допущені при введенні даних у замовлення. Покупець відправляє замовлення продавцю, натиснувши кнопку «Продовжити». У цей момент інформація, надана продавцем у замовленні, вважається правдивою та достовірною. Відразу після отримання замовлення продавець підтвердить покупцеві доставку електронною поштою на електронну адресу покупця.
  • 2.6 Продавець завжди має право залежно від характеру замовлення (кількість товару, сума покупної ціни) просити покупця про додаткове підтвердження замовлення.
  • 2.7 Договірні відносини між продавцем і покупцем виникають внаслідок підтвердження замовлення, яке продавець відправляє електронною поштою на електронну адресу покупця.
  • 2.8 Покупець погоджується на використання засобів дистанційного зв'язку при укладанні договору про купівлю. Витрати, понесені покупцем при використанні засобів дистанційного зв’язку у зв'язку з укладенням договору про купівлю (витрати на Інтернет-з'єднання, витрати на телефонні дзвінки), несе сам покупець.

    3. ЦІНА ТОВАРІВ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
  • 3.1 Покупець може сплатити ціну товару згідно з договором купівлі-продажу продавцем такими способами:
    • - готівкою при доставці за адресою, вказаною покупцем у замовленні;
    • - безготівковий переказ на рахунок, визначений продавцем;
    • - безготівкова платіжна картка.
  • 3.2 Продавець залишає за собою право запропонувати лише деякі з перерахованих вище способів оплати. У випадку, якщо стягується додатковий збір за спосіб оплати, покупець буде інформований про його ціну при виборі способу оплати.
  • 3.3 Продавець не вимагає від покупця депозиту чи іншого подібного платежу. Це не впливає на положення та умови щодо зобов'язання сплатити закупівлю ціни заздалегідь.
  • 3.4 Процес виплати відбувається через збереження відповідно до умов зберігання. Якщо покупець не погодиться на зберігання, договір купівлі-продажу не буде укладений.
  • 3.5 У разі готівкової оплати при доставці ціна придбання сплачується після отримання товару. У разі безготівкової оплати ціна придбання сплачується протягом 25 днів після укладення договору купівлі-продажу.
  • 3.6 У разі безготівкової оплати покупець зобов’язаний сплатити ціну придбання товару разом із усіма обов'язковими даними щодо оплати, що містяться у формі замовлення (символ змінної оплати тощо). У разі безготівкової оплати зобов'язання покупця сплатити ціну покупки виконується, коли відповідна сума зараховується на рахунок продавця.
  • 3.7 Платіж, який не містить усіх обов’язкових даних згідно з пунктом 3.5, не вважається оплатою покупної ціни, якщо Продавець не вирішить інше.
  • 3.8 Продавець вправі вимагати сплати повної покупної ціни перед відправкою товару покупцеві. Положення пункту 1 статті 2119 Цивільного кодексу не застосовуються.
  • 3.9 У разі готівкової оплати при доставці після отримання товару товар буде виданий покупцеві разом з виданим рахунком після сплати наложеного платежу при доставці.
  • 3.10 У випадку, якщо покупець не приймає товар, товар буде повернутий продавцю, а покупець зобов’язаний сплатити компенсацію наложеного платежу за доставку. Ця компенсація юридично підлягає виконанню, оскільки покупець порушує укладений договір купівлі, не забравши товар. Тим, що покупець не забирає товар, строк відмови від договору, згідно з частиною 4 цих умов, не починає діяти.

    4. РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ ПРО КУПІВЛЮ-ПРОДАЖ
  • 4.1 Якщо це не випадок, зазначений у пункті Загальних положень та умов, або інший випадок, коли неможливо відмовитися від договору купівлі-продажу, покупець має право відмовитися від договору купівлі-продажу згідно з пунктом 1 § 1829 Цивільного кодексу протягом тридцяти (30) днів з моменту отримання товару та у випадку, якщо предметом договору про закупівлю є декілька видів товарів або доставка декількох деталей, цей період настає з дати отримання останньої поставки товару.
  • 4.2 Покупець визнає, що відповідно до положень § 1837 Цивільного кодексу не можна відмовлятися від договору купівлі-продажу товару у закритому пакеті, який споживач вийняв із упаковки та з гігієнічних причин повернути неможливо.
  • 4.3 Вихід із договору купівлі-продажу повинен бути надісланий продавцю протягом періоду згідно з пунктом цих умов. Щоб відмовитися від договору купівлі-продажу, покупець може використовувати зразок форми, наданий продавцем. Вихід із договору купівлі-продажу може бути надісланий покупцем на електронну адресу продавця через службу підтримки.

  • Оповіщення про розірвання договору купівлі-продажу Відправник: (ім’я ті прізвище, місце проживання, адреса електронної пошти, номер телефону): Оповіщення про розірвання договору купівлі-продажу ………. (дата оформлення замовлення) я замовив/ла товар ……………, номер замовлення …………, вартістю …………………… грн на Вашій віртуальній торгівельній платформі www.ShipGRATIS.com.ua. Замовлений товар я отримав/ла …………… (дата отримання товару) У ……………… (місто) ………………………… (дата) Додаток: підтвердження про купівлю (напр. електронний формуляр, рахунок-фактура тощо). Příloha: Doklad o koupi
  • 4.4 У разі відмови від договору про закупівлю договір купівлі-продажу скасовується з самого початку. Товар повинен бути повернений продавцю покупцем протягом чотирнадцяти (14) днів з моменту доставки та відмови від договору купівлі-продажу. Якщо покупець відмовляється від договору купівлі-продажу, покупець несе витрати, пов’язані з поверненням товару продавцеві, навіть якщо товар не може бути повернутий через його характер звичайною поштою.
  • 4.5 У разі відмови від договору купівлі-продажу покупець доставить товар за адресою для повернення товару або до місця, узгодженого між продавцем та покупцем. Це місце є адресою, визначеною транспортною службою BohemiaPost.com, яка виконує послуги рекламації та асистує при поверненні товарів продавцеві.
  • 4.6 У разі відмови від договору купівлі-продажу продавець поверне кошти, отримані від покупця, протягом чотирнадцяти (14) днів після виходу з договору купівлі-покупця, тим самим способом, яким продавець отримав від покупця. Продавець також має право повернути кошти, надані покупцем, іншим способом, якщо покупець погодиться і не понесе додаткових витрат. Якщо покупець відмовляється від договору купівлі-продажу, продавець не зобов’язаний повернути отримані кошти покупцю до повернення покупцем товару або підтвердження того, що він надіслав товар продавцеві.
  • 4.7 Продавець має право в односторонньому порядку встановити право на відшкодування шкоди, заподіяної товару, проти права покупця на відшкодування покупної ціни.
  • 4.8 У випадках, коли покупець має право відмовитися від договору купівлі-продажу відповідно до положень пункту 1 § 1829 Цивільного кодексу, продавець також має право відмовитися від договору купівлі-продажу у будь-який час, доки товар не буде прийнятий покупцем. У такому випадку продавець поверне покупцю ціну без зайвих затримок безготівковим способом на рахунок, визначений покупцем.
  • 4.9 Покупець має можливість скасувати замовлення через службу підтрмки до моменту виникнення витрат. Про цей час він буде повідомлений індивідуально.

    5. ТРАНСПОРТУВАННЯ ТА ДОСТАВКА ТОВАРІВ
  • 5.1 Продавець зобов’язаний доставити товар до місця, визначеного покупцем у замовленні, покупець зобов’язаний отримати товар за місцем, зазначеним у замовленні.
  • 5.2 Звичайний час доставки вказаний для кожного товару окремо. Час доставки складається з двох частин, час обробки замовлення та час доставки. Цей період починається з прийняття замовлення або його оплати у разі авансового платежу. Термін доставки товару - 120 днів. Звичайний час обробки замовлення становить 7 днів, найдовше - 30 днів. Звичайний час доставки - 10-40 днів, найдовше - 90 днів. У випадку, якщо продавець припустить недотримання терміну поставки, він залишає за собою право відмовитися від договору купівлі-продажу.
  • 5.3 Продавець залишає за собою право у разі тимчасової неможливості доставки через неминучі та непередбачувані перешкоди чи так звані форс-мажори, що виникли без його вини, продовжити термін поставки залежно від цих перешкод. Неминучою та непередбачуваною перешкодою чи так званими форс-мажорними ситуаціями є зокрема повстання, заворушення, екстремальні погодні умови, карантин тощо.
  • 5.4 У разі, якщо з причин з боку покупця необхідно доставити товар повторно або іншим способом, ніж зазначено в замовленні, покупець зобов'язаний сплатити витрати, пов'язані з повторною доставкою товару або витрати, пов'язані з іншим способом доставки.
  • 5.5 У випадках, коли продавець використовує послугу BohemiaPost для доставки, покупець уповноважує оператора цієї послуги ЦЕЕЕЦ ЮКРЕЙН, ТОВ, ідентифікаційний код юридичної особи: 42635424, 88000, Украина, Закарпатская область, г. Ужгород, ул. Гойды, д. 10, офис 66 (оригінальне формулювання адреси та назви: CEEEC Ukraine Llc, IČ 42635424, Hoidy 10, Užhorod, Zakarpatský kraj, Ukrajina, 88000) до. наступних послуг: - покупець уповноважує перевізника BohemiaPost або. її національну філію здійснювати доставку від свого імені від основного перевізника за адресою його логістичного HUB та вживати заходів до його остаточної доставки та пов'язаних з цим дій, які передбачає звичайний досвід. Ця довіреність стосується також ситуації, коли відправлений товар уже є власністю покупця, який цей товар відмовиться отримати; - покупець додатково уповноважує перевізника BohemiaPost або. її національну філію для здійснення митних процедур, необхідних від покупцевого імені, щоб продукція була успішно розмитнена через митницю та згодом була доставлена ​​до покупця. Зокрема, йдеться про представництво у митному провадженні, сплату митного боргу чи інші збори, пов'язані з митною процедурою.
  • 5.6 Отримавши товар від перевізника, покупець зобов'язаний перевірити цілісність упаковки товару і у разі виникнення дефектів негайно повідомити про це перевізника. У разі виявлення порушення упаковки, що вказує на несанкціоноване відкриття посилки, покупець може відмовитись від товару. Це не впливає на права покупця стосовно відповідальності за недоліки товару та інші права покупця, що випливають із загальнообов'язкових законодавчих норм.
  • 5.7 Інші права та обов'язки сторін при перевезенні вантажів можуть регулюватися спеціальними умовами доставки продавця, якщо вони видаються продавцем.

    6. ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
  • 6.1 Права та обов'язки сторін, що підписали договірні права, щодо прав, що виникають внаслідок неочікуваних результатів, регулюються відповідними загальнообов'язковими правовими нормами (зокрема положеннями § 1914 - 1925, § 2099 - 2117 та § 2161 - 2174 Цивільного кодексу та Законом № 634/1992 Зб., Про захист споживачів, із змінами та доповненнями).
  • 6.2 Продавець відповідає покупцеві, що товар не має дефектів при отриманні. Зокрема, продавець несе відповідальність перед покупцем, що в той час, коли покупець прийняв товар:
    • - товар має характеристики, погоджені сторонами, а за відсутності домовленості - характеристики, описані продавцем або виробником, або які очікував покупець з оглядом на характер товар;
    • - товари можливо використовувати задля цілей, визначених продавцем для їх використання, або для яких зазвичай використовуються товари такого роду;
    • - товар відповідає за якістю або дизайном контрактному зразку або моделі, якщо якість або дизайн визначалися відповідно до контрактного зразка або моделі;
    • - товар знаходиться у відповідній кількості, мірі або вазі;
    • - товар відповідає вимогам законодавчих норм.
  • 6.3 Якщо дефект стає очевидним протягом шести місяців з моменту отримання, товари вважаються несправними на момент отримання.
  • 6.4 У продавця є зобов’язання стосовно дефектних результатів у такому розтязі, наскільки зберігаються зобов'язання з несправних результатів діяльності виробника. В іншому випадку покупець має право реалізувати право на дефект, що виникає у споживчих товарів протягом двадцяти чотирьох місяців з моменту отримання. Якщо відповідно до іншого законодавства строк, протягом якого товари можуть бути використані, зазначений на проданих товарах, на їх упаковці, в інструкціях, що додаються до товару або в рекламі, застосовуються положення про гарантію якості. Гарантуючи якість, продавець зобов'язується, що товар буде придатний для використання за звичайною метою протягом певного періоду часу, або що він збереже свої звичні властивості. Якщо покупець справедливо розкритикував продавця за дефект товару, строк реалізації прав, що виникають із-за дефектного виконання або гарантійного строку, не може рахуватись протягом того періоду, протягом якого покупець не може використовувати товар з дефектом. Продавець та покупець цим погоджуються відповідно до положень § 2168 Цивільного кодексу Чеської Республіки, що для реалізованих товарів, позначених статусом розпакованих, вживаних або відремонтованих, строк реалізації права на дефект скорочується до половини встановленого законодавством строку, тобто 12 місяців.
  • 6.5 Права щодо відповідальності за недоліки товару реалізується продавцем у місці здійснення прав з дефектного виконання.
  • 6.6 Продавець зобов’язаний надати покупцеві підтвердження про те, коли покупець скористався правом, який зміст скарги та який спосіб розгляду скарги вимагає покупець, а також підтвердження дати та способу розгляду скарги чи обґрунтування відхилення скарги. Ці підтвердження надсилаються в електронному вигляді через службу підтримки на електронну адресу покупця.
  • 6.7 Покупець інформує продавця, яке право він обрав при повідомленні про дефект або без зайвих затримок після повідомлення про дефект. Покупець не може змінити вибір без згоди продавця. Це не застосовується, якщо покупець обрав спосіб виправлення дефекту, який неможливо виконати або вартість ремонту перевищує вартість товару.
  • 6.8 Якщо товар не має властивостей, зазначених у пункті
  • 6.2 цих умов, покупець може вимагати доставки нових товарів без дефектів, якщо це можливо через характер дефекту, але якщо дефект стосується лише частини товару, покупець може вимагати заміни. Якщо це неможливо, він може відмовитися від договору. Однак якщо він непропорційний через характер дефекту, особливо якщо дефект можна усунути без зайвих затримок, покупець має право на безкоштовне усунення дефекту. Покупець має право на поставку нового товару або заміну деталей навіть у випадку дефекту, який може виникнути повторно, або у випадку, якщо він не може правильно користуватися товаром через повторення дефекту після ремонту або через виявлену більшу кількість дефектів під час ремонту. У цьому випадку покупець також має право відмовитися від договору. Якщо покупець не відмовляється від договору або не користується правом поставляти новий товар без дефектів, замінювати його деталі або ремонтувати товар, він може вимагати відповідну знижку. Покупець має право на відповідну знижку, навіть якщо продавець не може доставити новий товар без дефектів, замінити його частину або відремонтувати товар, а також якщо продавець не оформить правовий засіб протягом відповідного строку або якщо організація засобу захисту може спричинити значні труднощі для продавця.
  • 6.9 Кожен, хто має право згідно з § 1923 Цивільного кодексу, також має право на відшкодування витрат, доцільно понесених при здійсненні цього права. Однак якщо право на компенсацію не буде здійснено протягом одного місяця після закінчення строку, протягом якого має бути заявлено про дефект, суд не надасть право, якщо продавець заперечить, що право на компенсацію не було здійснено вчасно.

    7. ІНШІ ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ДОГОВІРНИХ СТОРІН
  • 7.1 Покупець набуває право власності на товар, сплачуючи повну ціну придбання товару.
  • 7.2 Стосовно покупця продавець не пов'язаний жодними кодексами поведінки у розумінні положень § 1826 абз. д) Цивільного кодексу.
  • 7.3 Скарги споживачів розглядаються продавцем через службу підтримки. Продавець надсилатиме інформацію про врегулювання скарги покупця на електронну адресу покупця.
  • 7.4 Чеська торгівельна інспекції зі своїм зареєстрованим офісом за адресою: Штєпанска 567/15, 120 00 Прага 2, ідентифікаційний код юридичної особи 000 20 869 (оригінальна назва і адреса: Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2), Інтернет-адреса: https://adr.coi.cz/cs, несе відповідальність за позасудове врегулювання споживчих конфліктів, що випливають із договору про купівлю-продаж. Онлайн-платформа для вирішення суперечок на веб-сайті http://ec.europa.eu/consumers/odr може використовуватися для вирішення суперечок між продавцем та покупцем за договором про купівлю-продаж.
  • 7.5 Європейський споживчий центр Чеська Республіка зі своїм зареєстрованим офісом за адресою: Штєпанска 567/15, 120 00 Прага 2 (офіційна назва і адреса:Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2), Інтернет-адреса: http://www.evropskyspotrebitel.cz - контактний пункт відповідно до Регламенту (ЄС) № 524/2013 Європейського парламенту та Ради від 21 травня 2013 року щодо врегулювання споживчих спорів в Інтернеті та про внесення змін до Регламенту (ЄС) № 2006/2004 та Директиви 2009/22 / ЄС (Положення про врегулювання споживчих суперечок в Інтернеті).
  • 7.6 Управління захисту персональних даних здійснює нагляд за сферою захисту персональних даних. У обмеженій мірі Чеська інспекція торгівлі також здійснює контроль за дотриманням закону № 634/1992 Зб., Про захист прав споживачів, із змінами та внесеними змінами.
  • 7.7 Продавець поважає та захищає права споживача покупця. Покупець має можливість звернутися до національного інспекційного органу.

    8. ЗАХИСТ ОСОБИСТИХ ДАНИХ
  • 8.1 Контролерем персональних даних відповідно до статті 4 (7) Регламенту GDPR є продавець.
  • 8.2 Особисті дані означають будь-яку інформацію, що стосується ідентифікованої або фізичної особи, яку можна ідентифікувати; фізична особа, яку можна ідентифікувати - це фізична особа, яку можна ідентифікувати прямо чи опосередковано, зокрема, посилаючись на конкретний ідентифікатор, такий як ім'я, ідентифікаційний код, дані про місцезнаходження, ідентифікатор мережі, або один чи кілька конкретних особливостей фізичних, фізіологічних, генетичних, розумових, економічних, культурних або соціальних, ідентифікуючих цю фізичну особу.
  • 8.3 Продавець не призначив довірену особу із захисту даних.
  • 8.4 Продавець обробляє персональні дані, надані покупцем, або особисті дані, отримані на підставі виконання формуляру замовлення.
  • 8.5 Продавець обробляє ідентифікаційні та контактні дані та дані, необхідні для виконання договору покупця.
  • 8.6 Юридичною причиною обробки персональних даних є:
    • - виконання договору про купівлю згідно зі статтею 6 (1) (a) б) GDPR,
    • - законний інтерес продавця у наданні прямого маркетингу (зокрема для надсилання комерційних повідомлень та інформаційних бюлетенів) відповідно до статті 6 (1) (a). f) GDPR
  • 8.7 Мета обробки персональних даних:
    • - виконання доручення та здійснення прав та обов'язків, що випливають із договору купівлі-продажу; при замовленні необхідні персональні дані, які необхідні для успішного завершення замовлення, надання персональних даних є необхідною вимогою для укладення та виконання договору купівлі-продажу, без надання персональних даних неможливо укласти договір купівлі-продажу або виконати його продавцем,
    • - відправлення ділових повідомлень та здійснення інших маркетингових заходів.
  • 8.8 Продавець приймає автоматичне індивідуальне рішення у значенні статті 22 GDPR. Покупець дає свою згоду на таку обробку.
  • 8.9 Продавець зберігає особисті дані:
    • - на період, необхідний для здійснення прав та обов'язків, що випливають із договору купівлі-продажу, та здійснення вимог, що виникають з цього приводу (протягом 15 років з моменту припинення договірних відносин),
    • - до відкликання згоди на обробку персональних даних для маркетингових цілей, максимум на 5 років, якщо персональні дані обробляються на підставі згоди.
  • 8.10 Після закінчення терміну зберігання персональних даних продавець видалить персональні дані.
  • 8.11 Одержувачі персональних даних (субпідрядники продавця) є суб'єктами:
    • - бере участь у доставці товарів / послуг / виконанні платежів на підставі договору купівлі-продажу
    • - надання віртуальних послуг
    • - надання маркетингових послуг
  • 8.12 Продавець має намір передати особисті дані до третьої країни (країну, яка не є членом ЄС), або до міжнародної організації.
  • 8.13 За умов, визначених у GDPR, покупець має право:
    • - право на доступ до своїх персональних даних відповідно до статті 15 GDPR;
    • - право на виправлення персональних даних відповідно до статті 16 GDPR або обмеження на обробку відповідно до статті 18 GDPR;
    • - право на видалення персональних даних відповідно до статті 17 GDPR;
    • - право заперечувати проти обробки відповідно до статті 21 GDPR;
    • - право на можливість перенесення даних відповідно до статті 20 GDPR;
    • - право відкликати згоду на обробку персональних даних в електронному вигляді на адресу служби довідки.
  • 8.14 Крім того, покупець має право подати скаргу до Управління захисту персональних даних, якщо він вважає, що його право на захист персональних даних було порушено.
  • 8.15 Продавець заявляє, що вжив усіх відповідних технічних та організаційних заходів щодо захисту персональних даних.
  • 8.16 Продавець заявляє, що лише особи, уповноважені ним, мають доступ до персональних даних.
  • 8.17 Відправляючи запит на замовлення, покупець підтверджує, що прочитав умови захисту персональних даних і що він їх повністю приймає.
  • 8.18 Покупець погоджується з цими умовами та захистом персональних даних та заявляє, що з ними знайомий і що він приймає їх у повному обсязі, укладаючи договір купівлі-продажу, бере участь у конкурсі, підписуючись на новини, сприяючи дискусіям, користуючись сервісом клієнтів, заповнюючи електронну адресу навіть при неможливості виповнити замовлення, підписавшись на повідомлення в браузері тощо.
  • 8.19 Продавець має право змінити ці умови. Покупець буде проінформований про нове формулювання умов.

    9. ДОСТАВКА
  • 9.1 Вся необхідна документація може бути доставлена покупцеві на його електронну адресу.

    10. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
  • 10.1 Якщо відносини, встановлені договором купівлі-продажу, містять міжнародний елемент, то сторони погоджуються, що відносини регулюються чеським законодавством. Вибір закону за попереднім реченням не позбавляє споживача, який є покупцем, захисту, наданого йому положеннями закону, які не можуть бути відхилені контрактом і які в іншому випадку застосовуватимуться відповідно до статті 6 (1) Регламенту Регламент (ЄС) № 593/2008 Європейського Парламенту та Ради від 17 червня 2008 р.про право, застосовне до договірних зобов'язань (Рим I).
  • 10.2 Якщо будь-яке положення Загальних положень та умов є або стає недійсним або неефективним, недійсне положення буде замінено положенням, значення якого максимально наближене до недійсного положення. Недійсність чи неефективність одного положення не впливає на обґрунтованість інших положень.
  • 10.3 Договір купівлі-продажу, включаючи умови ведення бізнесу, архівується продавцем в електронній формі або записом про конклюдентні договори. Доступ до архівів є недоступним.
  • 10.4 Додаток до умов ведення бізнесу являється зразком форми для відмови від договору купівлі-продажу. Ця форма була створена за зразком Повідомлення про розірвання Договору про купівлю-продаж, опублікованого Чеським органом інспекції торгівлі. Покупець може використовувати іншу форму повідомлення за умови, що він містить інформацію, необхідну для його врегулювання. Повідомлення надсилається в електронній формі на електронну адресу продавця через службу підтримки.
  • 10.5 Контактні дані продавця наводяться в тлумаченні терміна продавець..

Порядок подання скарг

Порядок подання скарг

  • 1. Загальні положення
  • 1.1 Порядок даних щодо твердження про дії виконується відповідно до Закону № 89/2012 Зб. Беручи до уваги поправки (Цивільний кодекс Чеської Республіки) та Закон № 634/1992 Зб. "Захист споживачів" із наступними змінами.
  • 1.2 Освіта споживачів - порядок розширення жалоб не є найменшою частиною бізнес-условного продавця та описує процедуру подання заявки на товар, яка є предметом пропозицій купівлі-продажу між ними та продавцями.
  • 1.3 Покупець зобов’язаний перед укладенням договору взяти до уваги порядок подання та розгляду скарг та положення про діяльність.
  • 1.4 Покупець визнає, що зобов’язаний надати Продавцю необхідну співпрацю для врегулювання скарги, інакше строки продовжуються на той час, на який Покупець не надав необхідної співпраці.
  • 1.5 Укладаючи угоду, Покупець погоджується з нашим порядком подання та розгляду скарг. Права покупця, що витікають із закону, не будуть обмежені під час перегляду судового позову.

  • 2. Умови гарантії
  • 2.1 Обираючи товар, покупець повинен ознайомитись із видом, варіантами, властивостями та іншою інформацією про товар.
  • 2.2 Під час придбання товару покупець повинен розуміти мету використання, побудову, склад матеріалу та спосіб обробки. Досить правильно підібрані продукти з точки зору функціональності, асортименту та правильного розміру, використовуючи попередні умови для досягнення корисних цінностей та використання всіх продуктів.
  • 2.3 Протягом всього використання товарів, отриманих покупцями, необхідно приділяти достатньо уваги правилам користування даним товаром. Зокрема, необхідно враховувати усі фактори, що негативно впливають на повну функціональність і тривалість служби продуктів, такі як: надмірна інтенсивність їхнього використання, використання в недоречних цілях.
  • 2.4 Недоречний вибір товару або його шкоду, заподіяну в результаті використання, що не відповідає його призначенню, не є підставою для подальших скарг. Також дефект, викликаний непрофесійним поводженням або непрофесійним введенням в експлуатацію, не може бути причиною для скарги.
  • 2.5 Іншою необхідною умовою для підтримання гарного стану товару та його функціонування являється періодичний догляд.

  • 3. Умови подання скарги
  • 3.1 Якщо протягом гарантійного терміну у придбаного товару виявиться дефект, покупець має право на роскарження даного дефекту.
  • 3.2 Гарантія поширюється тільки на виробничі дефекти, дефекти матеріалу або не повну комплектацію. Гарантія не поширюється на загальне зношування. Зміна стану продукту, яка виникла під час гарантійного терміну в результаті його зносу, неправильного використання або стороннього втручання, недостатнього або неналежного обслуговування, не може вважатися дефектом.
  • 3.3 Покупець зобов'язаний повідомити продавцеві про дефекти, як тільки такі будуть виявлені,не пізніше, ніж протягом 24 місяців з моменту отримання товару.
  • 3.4 У разі дефекту, який можливо усунути, покупець має право на його усунення, доповнення відсутньої комплектації або надання розумної знижки від вартості оскарженого товару.
  • 3.5 У разі неможливого усунення дефекту, покупець має право на розірвання договору або вимагати розумну знижку від вартості рекламованого товару.
  • 3.6 Претензії, пред'явлені покупцем з приводу дефекту продукції, про які покупець знав перед покупкою товару або якщо на товар була встановлена низька ціна, яка була обговорена через наявність у нього дефекту, не розглядаються. Продавець не несе відповідальності за дефект, пов'язаний з характером товару. Якщо дефект можна усунути, покупець не має право на розірвання договору або обмін товару.
  • 3.7 Скарга вважається поданою належним чином, якщо заявлений продукт рекламується в повному складі і скарга не стосується загальних принципів гігієни. Покупець зобов'язаний подати заявлений товар в чистому, без нечистот та гігієнічному вигляді. Продавець може відмовити в прийомі рекламації, яка не відповідає вищевказаним принципам загальної гігієни.
  • 3.8 Скарги, включаючи усунення дефектів, будуть врегульовані своєчасно не пізніше ніж до 30 календарних днів з дня пред'явлення рекламації.

  • 4. Порядок подання скарг
  • 4.1 Претензії з приводу недоліків товару покупець пред'являє продавцю.
  • 4.2 Покупець може подати скаргу за допомогою рекламаційної системи, розробленої з цією ціллю. Даний бланк можна заповнити ТУТ або зв'язавшись зі службою підтримки ТУТ (https://shipgratis.com.ua/helpdesk)
  • 4.3 Місце розгляду скарги, є місце призначене і позначене продавцем в комерційних умовах, як місце для розгляду скарг та повернення товару.
  • 4.4 Продавець зобов'язується повідомити покупця про отримання рекламації НЕ пізніше ніж до 10 робочих днів з моменту отримання рекламації.

  • 5. Строки подання скарг
  • 5.1 Право відповідальності за дефекти повинно бути реалізовано протягом гарантійного терміну. Скарги повинні подаватися своєчасно відразу після виявлення дефекту. Будь-яка затримка може викликати згіршення дефекту при подальшому використанні товару, також може викликати погіршення якості товару, що згодом може стати причиною відхилення рекламації. Гарантійний термін складає 24 місяці з моменту отримання товару.
  • 5.2 Якщо результатом рекламації є заміна заявленого товару, гарантійний термін поновлюється з моменту отримання нового товару. При заміні дефектної деталі на нову, вступає в силу новий гарантійний термін.
  • 5.3 Гарантійний термін не слід плутати з терміном служби продукту, тобто часом, протягом якого продукт можна використовувати, призначення і відмінностей в інтенсивності його використання при правильному використанні і належному догляді, включаючи технічне обслуговування.

  • 6. Заключні положення
  • 6.1 У разі, якщо ці правила подачі скарги не містять правил або інформації для успішної подачі рекламації, для цієї мети будуть використовуватися постанови комерційних умов, на підставі яких було укладено договір купівлі-продажу дефектного товару.
  • 6.2 Продавець залишає за собою право змінювати дані правила подання скарг.